Haluaisko joku auttaa sponssii vastaan?

Haluaisko joku auttaa sponssii vastaan?

ViestiKirjoittaja Jokkiboy » 06.08.2021 10:14

Moi! Täällä olis tämmönen 33v terve ja kiltti mies Oulun lähettyviltä. Minulla olis semmonen erikoinen mutta sinunkannaltasi helppo fantasia toteutusta vailla. Sun ei ees tarviis koskee muhun jos et haluu. Oikeestaan pelkkä läsnäolo riittäis sinulta siihen, että mä olisin tyytyväinen. Minulla on sellaine erikoinen imurifetissi. Ja se juontaa juurensa lapsuudesta. Joskus pienenä keksin laittaa kikkelin imuriin. Se imu värisytti sitä kivasti siel putkessa. Sitten jossain vaiheessa aloin saamaan orgasmeja siinä imuroinnin yhteydessä. En tienny yhtää mitä tapahtui, tiesin vaan että tuntui todella hyvältä. Sitten kouluaikana alkoi jo tytötkin jotenkin kiinostaan. Näin siivoojatytöt ja aloin fantasioimaan, että ne kaappais mut siivousvälinevarastoon ja tekis mulle imurilla sen saman hyvänolontunteen, mitä itselleni olin jo tehnyt pitkän aikaa. Että tämmönen fetissi mulle sitten on kehittyny. Nyt haluisinki että joku nainen pitelis sitä imurinletkua ja imurois sillä imuril mulle sen hyvänolontunteen. Miltäs tämmönen kuulostais? Saa ottaa yhteyttä kauempaakin, jos vaan kiinostaa tämmönen pikku homma.
Jokkiboy

Re: Haluaisko joku auttaa sponssii vastaan?

ViestiKirjoittaja bambi » 21.09.2021 14:52

Mua kiinnostaa, mutta olen tampereelta :)
bambi

ViestiKirjoittaja seuramies1 » 22.09.2021 08:37

bambi kirjoitti:Mua kiinnostaa, mutta olen tampereelta :)

No Bambi mehän voitais sitten tavata laita viestiä suoraan seuramies1@gmail.com
seuramies1

ViestiKirjoittaja mariaaw » 17.10.2022 03:53

mariaaw

Paluu K-18